Tester ciśnienia powrotu paliwa wtryskiwaczy Common Rail TRIUMF
Przegląd
Tester ciśnienia paliwa na powrocie Common Rail w systemach wtryskowych Bosch, VDO / Siemens i Delphi. Skład: * manometr -1 do 3 bar * manometr -1 do 15 bar * 2 złącza z szybkozłączami do wtrysku * 2 zł...- Grzechotki klucze
- Narzędzia do samochodów hybrydowych
- Narzędzia ręczne
- Stacje do napełniania klimatyzacji
- SZAFKI NARZĘDZIOWE
- Klucz dynamometryczny
- KLUCZE NASADOWE I AKCESORIA
- NARZĘDZIA PNEUMATYCZNE
- NARZĘDZIA DO OBSŁUGI SILNIKA
- SIŁOWNIKI I NARZĘDZIA HYDRAULICZNE
- ELEKTRONARZĘDZIA UDAROWE, WKRĘTARKI AKUMULATOROWE
- NARZĘDZIA DO NAPRAWY PODWOZIA
- DIAGNOSTYKA WTRYSKIWACZY
- Klucze płasko oczkowe
- Ściągacze do zawieszenia, ściągacz sprężyn, sworzni, półosi, przegubów kulowych
- NARZĘDZIA DO UKŁADU NAPĘDOWEGO
- SZCZYPCE DO OBSŁUGI SAMOCHODÓW
- NARZĘDZIA DO UKŁADÓW ELEKTRONICZNYCH
- TESTERY DIAGNOSTYCZNE
- NARZĘDZIA BLACHARSKIE
- PODNOŚNIKI
- URZĄDZENIA DO GEOMETRII
- DODATKI DO PALIW
- DODATKI DO OLEJU
- OLEJE SILNIKOWE MILLERS OILS
- Chemia techniczna, kosmetyki samochodowe i kosmetyki motocyklowe.
- WYPOSAŻENIE WARSZTATU
- KOMPRESORY
- WYWAŻARKI
- MONTAŻOWNICE
- PICHLER
- WALLMEK
- NARZĘDZIA DO WTRYSKIWACZY I ŚWIEC ŻAROWYCH
- SZCZOTKI I FREZY
- Spinki samochodowe, złącza, klipsy
- ODZIEŻ ROBOCZA
- Cartt professional tools
Twój koszyk jest pusty!
Tester ciśnienia paliwa na powrocie Common Rail w systemach wtryskowych Bosch, VDO / Siemens i Delphi.
Skład:
* manometr -1 do 3 bar
* manometr -1 do 15 bar
* 2 złącza z szybkozłączami do wtrysku
* 2 złącza z szybkozłączami do powrotu
* 2 złącza igielitowe z szybkozłączami
* tester z zaworem
* adapter do przewodów
Uwagi dotyczące użytkowania.
System Delphi: zakres ciśnienia: od -1 do 3 bar
Systemy Bosch i VDO / Siemens: zakres ciśnienia: od -1 do 15 bar
Podłączyć tester do instalacji powrotnej i łącznik wtryskiwacza do wtryskiwaczy. Zamknąć zawór spustowy. Uruchomić silnik i zaczekać do całkowitego napełnienia testera paliwem. Odczytać pomiar na manometrze.
Powoli otworzyć zawór spustowy, spuścić nadwyżkę paliwa z testera, zamknąć zawór spustowy, odłączyć złącza wtryskiwacza i linii powrotu. Ponownie podłączyć instalację powrotną instalacji.